Gorkem97 35+4 haftalik hamileyim kasıklarımda 1 saattir gecmeyen siddetli ağrı var ama bi var bi yok belim ağrımıyor vajinamda baskı hissediyorum bebegimde baya iri haftasina göre acaba dogum sancisi mi annemdeyim eşimi cagiricam o yuzden kizlar
BusRaa20 Gorkem97 canım bende 31+6 olucam bende de böyle bi sikayet var ayni senin dediğin anlattigin sikayetleri yasiyorum doktorum siddeti artarsa gel dedi suan gecti yalanci sanci da olabilir diye düşünüyorum doğum sancısı 3 5 dakika arasinda bi geliyor ve siddetini artırıyor diyorlar
BusRaa20 Gorkem97 düzenli mi düzensiz araliklarla mi canım benim duzensiz ya belli ediyor kendini bende ilk basta cok korktum tedirgin oldum bide esim şehir dışında bundan dolayi da korktum randevuyu en erken persembeye alabildim bu yuzden bisi varsa diye acil bisi olursa da bi sekilde gidecem artik
BusRaa20 Gorkem97 dogum sancısı genelde düzenli ve belden baslayip kasiklara dogru ilerliyomus ya da tam tersi kasikta baslayip bele dogru siddeti de artiyormus benimde ilk gebeligim duydugum kadariyla sana yardimci olmaya çalışıyorum canim doktoruna da sorabilirsin seninde mi ilk gebeligin bende bisi bilmiyorum ilk oldugu icin