Neclaaaaa qynen bende dusuk yaptim bende dusuk yaparken basta acik turuncu geldi sonrasi malum ztn ama bu akinti suluydu yani kahve rengi ve sanki etrafinsa su varsi seffaf 1 bucuk gun filan surdu gecikmenin 18. Gunundeyim 11. Gunde cikmadi persembe tekrar gidicem gec dollenmeuse normalmi acaba cikmamasi sizce?