Kızlar benim ilk gebeliğin değil 2,5 yaşında bir kızım var ama bu gebelikte ben acemileştim. Bugün kan testi verdim beta hcg 52 çıktı. Sürekli bi karın ağrısı var bende adet görecekmişim gibi. Akşam üzeri kahverengi bir leke geldi adet başladı diye düşündüm bebek gitti diye üzüldüm. Yerleşme kanaması olabilir mi o. benim ilk gebeliğimde olmamıştı yerleşme kanaması