Clementinee canim bende belden yapilan o igneden korkuyorum ya , seninki acimamis insallah benimkide normal bi asi gibi acıtır. bazilari aci yok diyor aci yoktur tabi ama merak ettigim sey ellemeleri dokunmalar hissediliyomu , o nesterle keserken nasil bisey hissediyosun aci disinda, yoksa tamamen his kaybi mi var , bu dusunce bile benim kalbimi durdurcak gibi oluyo, genel istiyorum sirf bu sebeblerden biseye sahit olmak istemiyorum gozumu kapatiyim aciyim odamda olayim bebegi kucagima versinler istiyorum bi yandan.