Evet deneymli anneler benim doğumum temmuza denk geliyor yani sıcaklara. Eşim işe daha yeni girdi malesef 23 haftalık olduk daha birşey alamadık. Ne kadar ney almam gerekiyo acaba aslında indirimde zıbınlar vardı ama sıfır kollu alsam çocuk üşür mü bilemedim neylerden ne kadar almak gerekiyo ilk çocuk olduğu için pek bilgim yok yardımcı olur musunuz 🌸🥰