Gizce Arkadaşlar kullanıp memnun kaldığınız elektrik süpürgesi hangi marka?Benimki sulu sistem çok zorluyor beni temizliği falan.Bu toz torbasız olanlardan öneriniz nelerdir?
Bsranurr Gizce durumun iyiyse maraton al philips ben satışını yapıyorum kendime de Philips 9323 aldım 550 tl toz hazneli ve gerçekten çok memnunum
rileyss Gizce ben dyson kullanıyorum, diger süpürgelere göre biraz pahalı ama kesinlikle çok çok çok memnunum.
muhteriz Ben Philips maraton kullanıyorum toz torbasız filtreli memnunum. Ama sulu süpürge de halı ve koltuk yıkamada işe yarıyor
Bsranurr Gizce yeni evliyim 5 aylık ve halıyı bile kaldırıyor çok memnunum ben filtresini 2 süpürmede bir temizlemen gerekiyor ben çok memnunum halılarım yeni tüy bile bırakmadı
Serii Anneme almıştık bunu geçenlerde kullandım çok hafif ve çok güçlü çekiyor https://www.hepsiburada.com/rowenta-ro3723-compact-power-cyclonic-750w-toz-torbasiz-turuncu-elekrikli-supurge-p-HBV000000LHKG Benimki de bundan bende memnumum canım https://www.hepsiburada.com/arzum-ar-4027-olimpia-impact-multi-cyclone-filtreli-elektrikli-supurge-p-HBV000001TQBS
Gizce Serii annenize aldığınıza bakmıştım ben de baya iyi yorumlar var bir de Hepsiburada da indirimde👍🏻 Memnun mu acaba ?
Gizce rileyss Bbkbb günlük temizlik için dyson v7 aldım 👍🏻 ama bir de dip temel temizlikte hem benim hem de yardımcının kullanabilceği bir şey arıyorum
Serii Gizce evet memnun çekimi çok iyi ama biz aldığımızda 300 tl ydi baya zam yapmışlar bu fiyata daha iyileri var onlara bak istersen
Elfidam Dyson u tek gecerim , coook uzun bir surede supurge alacagimi sanmiyorum. Gucunuz var ise dyson dan sasmayin.
parasetamoll Gizce ben Philihps Marathon Ultimate kullanıyorum annem Profilo https://www.profilo.com/urun-listesi/elektrikli-supurgeler/elektrikli-supurgeler/PSP5U530?breadcrumb=vacuumcleaners Bu modeli kullanıyor maddi durumuna göre ikisine de bak ikisi de iyi