Baliminannesii Cinsiyeti öğrenmeye kaç hafta kaldı anneler biz 4 hafta sonra öğrenincez inşallah sağlıkla gelsinde miniğim 😀😀😍😍
HilalEyce Baliminannesii cuma gideceğiz inşallah gösterir. 😌 Yoksa iki hafta sonra başka doktora gideceğim 🤭 şuan 14 olduk
Zehragniken Baliminannesii 14 hafta da %95 kız dedi. Önümüzde ki cumartesi 16+4 oluyoruz inşallah kesinleşir
Zehragniken Ormanmeyveli https://imgyukle.com/i/EvBYIf https://imgyukle.com/i/EvBIAI bunlar var sadece canım tam 14 haftalik
Ormanmeyveli Zehragniken teşekkür ederim canim benimkine benziyor görüntüsü de doktor bana da net bir şey demediii. Kiz gec gosteriyor diyorlar
Zehragniken Ormanmeyveli benimde cumartesi kesinlesicek iste inşallah 16+4 de artık belli olur diye düşünüyorum
Zehragniken Canpolat aslında benim de gösterdi. Hatta bende çok dikkat ettim bacak arasına ama doktorlar 16. Haftadan önce kesin konuşmuyorlar malesef kız çocukları için
Canpolat Zehragniken bizim doktor baya detaycı asla demez 14 den sonra belli olur dedi ama nolur nolmaz 16 da gideyim 😀
Zehragniken Canpolat valla çok heyecanlanıyor insan Haftam da giderken çikolata yiyim dedim ama heyecandan yutamadım bile resmen kalbim ağzımdan çıkacaktı. Bi ogrenseydik artık ona göre yavaş yavaş alışveriş yapsak. Aslında ben genellikle de pastel tonlar da tercih edicem herseyi ama cinsiyeti göre elbise falan almak için netlesmesini bekliyorum :)
Canpolat Zehragniken bende artık konuşurken nasıl telafuz edeceğimi bilemiyorum çocuğun gururu kırılmasın bileyim ona göre hitap edeyim 😀 ben sevmem çikolatayı kahvaltı yapıp gittim doktor dedi uslandırın getirin bu çok heyecanlı😀
Zehragniken Canpolat Ay sorma bende ne dicemi bilmiyorum bi kesinlessin de öyle sevmek daha güzel olur :))