Eso2121 eşim öğretmen %25 indirimli gidiyorum 150 tutuyor. Ben talesemi hastasıyım iki hafta bir serum gibi kan alıyorum pıhtılaşma çıktı her gün kan sulandirici iğne kullanıyorum. İki kez düşük yaptım ona rağmen bi aciliyet olmasa normal doğum yapacağımda diyo.