Dilekahinzen Bugün kontrolum vardı 26+5 haftalığım. Şeker yüklemesini yapalım bugün dedi. Fazla kilo alıyorum aylık 4 er 4 er gidiyorum maalesef. Şekerden şüphelendi. Aç tok farketmez dedi. Saat 2 de suyun içine 50 lik şeker gibi bişey karıştırıp içirdiler bir saat sonra kan verdim sonuç yarın çıkcak. Burda okuduklarıma göre şeker testi sabah aç gidiyosun kan veriyosun sonra bişey içip tekrar kan veriyosun. Şaşırdım benimki farklı olunca yani. Yüklemesi benim gibi olan var mı
Balkizim Dilekahinzen bana da ac tok farketmez dedi doktorum hatta kahvalti yapip gel dedi.bende hafif bir kahvaltı yapıp 12 gibi gittim içeceği içtikten 1 saat sonra kan verdim öncesinde kan vermemiştim.
ZeyooZ Dilekahinzen 50gramlik yuklemelerde aclik almiyolar. Ben ac gittim ama aclik kani almadilar sadece yuklemeden 1 saat sonra kan alindi 1 seferlik okdr. Hem aclik kani hem de yuklemeden sonra alinanlar 75ve 100 gramda oluyor
FahriyeztrkYcel Dilekahinzen aynısını bana yaptı doktorum o gün gittiğimde bi yaptır getir bakalım dedi biraz yüksek çıkmıştı tok karnına olan,daha sonra 2 gün geçsin açlık bakalım 75 lik dedi yaptırdım çok şükür şekerim yokmuş .
Acemimum Dilekahinzen ben dün yaptırdim aç gittim önce açlığa baktılar sonra ellilk şeker içtim bi saat sonra verdim
Elcnerdgn Evet önce açken açlık sekerine bakılıyor sonra şeker yüklemesini iciyorsun içtikten 1saat sonra tekrar kan alıyorlar sonra bir daha 1saat bekleyip 1saat sonrası tekrar kan alınıyor yani toplam da 3kez kan alınıyor bu şekilde bakılıyor canım
Dilekahinzen Elcnerdgn Burcu59 Balinci Balkizim ZeyooZ Kızlar hastaneyi arayıp sonucu öğrendik 151 çıkmış. Sınır 140 sanırım. sizlerin nasıldı. Doktorum ne der acaba yarın arıcam onu artık
Burcu59 Sizin sadece tokluk bakmislar anladigim kadariyla. Normalde benimde dediginiz gibi once sabah ac kan verip sonra o gazoz gibi seyi icip bekledikten sonra bidaha kan vermistim.
Balinci Dilekahinzen şekerin fazla canım mümkün mertebe şekerlii gıdalardan uzak durmanı söyler yada uygun bir tedavi önerir
Balkizim Dilekahinzen benim 137 idi. Sanırım bir diyet programı uygulanacak ve tekrar test yapılacak size.merak etmeyin inşallah kontrol altına alınacaktır.
ZeyooZ Dilekahinzen benim 178di bi hafta sonra doktor 100gramlik yukleme istedi onun sonuclari normal cikti