39+3 haftadayız ama ne sancı var ne baskı ne ağırlık bebek 4 kilo … ama sanki hiç sancım gelmeyecek gibi Cuma’ya kadar bekleyeceğim sonrasında sezeryan olacak sanırım çünkü daha kilo alacak diye düşünüyorum normal doğumda zorlar dedi doktorlar (2 doktora gittim) hatta doktora kalsa yarın alacaktı bebeği ,suni sancı da vermek istemiyorlar.. aynı durumda olan var mı doktorlarınız neler diyor bu duruma ?