Fatma-onal Bıraktım valla prilam yeni kutu almıştım hatta bıraktım çünkü hayatımı zehir ediyordu ben farkında olmadan meğer sürekli midemi o bulandırıyordu zaten midem bulanıyordu onu içince daha kötü ölüyordum. Hayatımda şuan sadece zofer var. Oh mis gibi sabahları 6.30 uyanıyorum zofer içiyorum öyle devam ediyorum. Tabi ben 14. Haftaya kadar şiddetli istifra mide bulantısı yaşadım. Şuan 20+5 oldum hala midem bulanıyor sabahları da mutlaka istifra ederim🙈😇 hala zofer 4mg kullanıyorum diyebilirim.