Bizim şefak 70 İkinci gebeliğim sezeryen 38+3 alırız dedi dr Sizin şefak?
Cnsl252525 son 54 inşallah 🙏
Cnsl252525 hangi gün oluyor yani
Cnsl252525 son 15 gün benimde ikinci gebeliğim sezeryan 37+1 de olacağım inşallah🤗
Cnsl252525 şafak 19 az kaldı çok şükür benimde ikinci gebelik normal bekliyorum bakalim
Gulra bayramdan önce oluyor cnm
78gun diyor uygulama doktor doğum hakkında yorum yapmadı
Azize_3347 aa az kalmış Rabbim hayırlı doğumlar nasip etsin inşallah
Cnsl252525 amin saol canim rabbim sanada hayırlı doğumlar nasip etsin inşallah
Son 70 benimde🥰
gldn065807 Rabbim kolaylık versin inşallah bir nefeste hayırlısıyla
İlk gebeliğim uygulama 66 gün gösteriyor ama Allah kerim😂
babygeldi hayırlısı olsun inşallah
Cnsl252525 amin hepimiz insallah
Cnsl252525 son 45 İnşallah 🌼🙏🏻