Elfdfn 34+4 deyim bugün kontrolüm vardı uzun zamandır göbek deliğimde şişlik vardı fıtıkmış doktorum doğum sırasında ameliyat olabileceğimi söyledi sizce ne yapmalıyım iki çocukla hem sezeryan acısı hem ameliyat ağrısı nasıl olur 😒
Elfsdakya Elfdfn genel cerrah yanında tıbbi sekreterim kesi yeri çok büyük olmuyor bence olmalısınız aynı anda çünkü yarın birgün oda size sıkıntı yaratacak tekrar anestezi tekrar ameliyat uğraşacaksınız hazır spinal yapılmışken olun derim 😊
Elfsdakya Elfdfn birde fıtık ameliyatı sezaryen gibi değil etle deri arasında yapılan bi ameliyat yırtılan yeri dikip kapatıyorlar sezaryende rahime ulaşmak için tüm katları tek tek kesiyorlar o yüzden sezaryen yeri gibi ağrı acı çekeceğinizide sanmıyorum hasta dönüşlerinden bildiğim bu 😊
Dnzsby Elfdfn benimde var göbek fıtığı sezeryan sırasında yapilan daha sonra tekrarliyomus bende kararsızım o yuzden
Elfdfn Elfsdakya Cevabınızı yeni gördüm Hakkınızı helal edin 🙏🏼 Çok teşekkür ederim bilgileriniz için.. 💐
Elfdfn Dnzsby Çok geçmiş olsun sezeryan sırasında olup olmamakta çok kararsızım bakalım hayırlısı neyse o olsun inşallah 🙏🏼