Sezaryana bagli olarak degil ama yillarca cekmis birisi olarak
Bagirsaklariniza iyi bakmalisiniz
Eger kabizlik durumunuz varsa ev yogurdu ,hakiki zeytin yag icme gibi probiyotik besinlere kesinlikle yonelmelisiniz
Onun disinda ben botoks yaptirmistim gecici olarak baya rahatladim ama son asamada olacak bir sey