Arkadaşlar 3 gün önce sezeryanla doğum yaptım sütüm var ama gelmiyor göğüslerim doldu ağrıyor manuel pompa aldım çekiyorum yine gelmiyor göğüs ucum vardi küçüldü gogsum yara oldu daha bebeğim emmeden bebeğim ağzına almıyor ağlamaya başlıyor ne yapabilirim yardım edin 😢