Yarın dahiliye randevum vardı gebelik şekeri için yrın doktor yok mu acaba? Grevdeler mi
Maalesef öyleymiş
Pkmezbal Yaa zar zor randevu buldum, bu durum beni üzer.. 😌
Kizilkafaa 30 haftayı aştıysan randevusuz gidebiliyor sun
Grev pazartesi salı diye biliyorum. Benim randevum bugündü çarşambaya ertelendi dediler