Sgnn tüm önerilen günleri denemişmiydiniz acaba. Ben t çizgisini koyu gördüğüm 2 gün değerlendirdim. Önemli olan çatlama günü galiba baya bi kafam karıştı bir gün ara verdikten sonra diğer 2 gün değerlendirdik o günler test silikleşmişti zaten. Bebek oldu mı olmadı mı bilemiyorum canım