GunesliGunler_ Kızlar 38.haftada artık yürürken vajinam a cok sık iğne batması hissi yaşıyorum. Baskı da hissediyorum. Deneyimi olanlar böyle olunca doguma ne kadar kalmıştır. Açılma belirtisi mi bunlar ? Ve bebeğim diğer 2 güne göre daha sakin duruyor
Eylul1987 GunesliGunler_ sizde iyi 38bde başlamış bende 36. Haftada başlamıştı ben 37+4 de dogurmustum. Yolda yururken birden ah uh olup duruyodum baya aci veriyo
Busranursahbazz GunesliGunler_ benim de 36 haftada başladı şuan 37 haftalığım hala devam ediyor elektrik çarpması iğne batmasi gibi aşağıda ve makattabaski var inş yakındır doğum çok kötü böyle çekmek rabnim yardımcımız olsun hepimizin
GunesliGunler_ Sedaneva ağrı değil ya yürürken aniden batma hissi Veya ayaktayekn birden saplanıyor sanki iğne
Sedaneva GunesliGunler_ İşte ben onu ağrı diye tanımladım. Bacak içerim, kalçam ağrıyor bir de. Yürürken iğne batıyor gibi oluyor. Mide yanmasını söylemiyorum bile.
Busranursahbazz Eylul1987 bende de 36 da başladı bir hafta önce de nisanim geldi acaba bende mi 4 gün sonra.dogum yaparım hari inş sizin doğum bunlardan sonra mı oldu bende suan 37 haftaligim tam
GunesliGunler_ Eylul1987 evet ya aniden durmak gerekiyor o acının geçmesi için, sabah dr kontrolüm var bakalım ne diyecek bebek kanala girdi mi cok merak ediyorum
GunesliGunler_ Sedaneva evet evet oturup kalkarken özellikle tam bacak arası ağrıyor. Cok şükür gebelik boyunca midemle alakalı hiç problem yaşamadım
Eylul1987 Busranursahbazz bende nisan suyum geldikten sonra geldi bel ağrısı dışında hiçbirşeyim yoktu.