MerveEbru ben test yaptırmadım canım. Nisan ortası gibi gitmeyi düşünüyorum detaylı ultrason için. Yani iki aya yaklaşacak nerdeyse gitmemiş olacağım. Çok pahalı testlerde muayene de. İkinci gebeliğim zaten o yüzden uzun uzun evde geçiriyorum zamanı . Kolayca doğurup kucağıma alacağım günü bekliyorum