Kızlar merhaba 22 haftalık hamileyim 21 haftaya girmemle birlikte eğer çok oturmuşsam ayağa kalkmamla birlikte sanki karnımda aşağa düşüyormuş gibi bir baskı hafif adet ve rahim ağrısı bir süre bu baskı yüzünden topalayarak yürüme sonra vucut alışınca yürüyüş normale dönmesi gibi şeyler yaşayan varmı hani şey gibi sanki ayağa kalkınca bebekte aşağa doğru iniyor sonra düzeliyor gibi bu tarz şikayetler yaşamış olanlar varmı aranızda 1 hafta önce hen detaylı ultrason hemde kendi doktoruma kontrole gittiğimde sadece bebeğin kafası aşağa doğru bakıyodu geri kalan herşey iyidi normalmi sizce bebek aşağa doğru dönük olduğu için mi acaba tecrübe edeninizmi varmı ya kafayada taktım 😞