Rumuz_07 Kızlar dr şeker takibi için ölçüm cihazı aldırdı yalnız iğnesi 10 tane var içinde sabah aç tok akşam aç tok ölçmem lazım iğneyi 1 gün tam olarak kullansam olmaz mı illa her ölçüde atmam mı lazım başlığı
Ayse_35 Rumuz_07 atmaya gerek yok sadece siz kullanacaksınız o iğneyi, kolonya dökün steril olsun. Gün sayısı bilmiyorum ama ben sürekli değiştirmiyorum, sadece ben kullandığım için iğne yi değiştirmiyorum.
Ayse_35 Rumuz_07 haftalık degişebilir. Klasik lanset olarak takılanlar var her markaya uyan, bittikten sonra satın alınabilir diye biliyorum 🤔