Melisanazlm Merhaba kizlarrr 32 haftalık gebeyim ve saçlarımı boyatmak istiyorum açtırıp boyatacağım doktoruma sordum fakat doğal boya ile boyayabilirsin dedi. Hamileliğinde saç boyatanlar oldu bi sorunla karşılaştınız mi ?
Tavsanannesi Melisanazlm daha dün boyattım 36 haftalığım açtırıp boyattım dipleri fazla bekletmedik ama
Buseyllzr Melisanazlm benim doktorum 3 aydan sonra boyatabilirsin dedi organik boya vs demedi bende 26.haftamdayim doğumdan 1 ay önce dış çekim düşünüyorum o zamanlar boyatacagim dibim yarıya geldi çok rahatsız oluyorum ☺️
Damlahmett Melisanazlm ben 14. Haftamda ombre yaptırdım her hangi bir sorunla karşılaşmadım ünlü bir doktor var Mehmet Fatih Karslı 10. Haftadan sonra uygun görüldüğüne dair video paylaşmıştı☺️