FatmaNur_27 Kızlar 24 haftalık olduk şeker yükselme testi yaptircam ama merak ettiğim şu şeker olduğunun herhangi belirtileri varmı mesela hamilelik çok normal ilerliyor ve test yapınca şeker mi cikiyo yoksa sürekli açlık hissi vs gibi belirtileri varmi
Nazlimom FatmaNur_27 ağız kuruluğu çok susama ve sık idrara cıkma vardı bende bide sütlü çikolata yerdim nerdeyse hergün
FatmaNur_27 Nazlimom anladım teşekkür ederim bende merak ediyorum ilk gebeligim önemli diyo herkes bu haftalarda yaptırmam lazm
Yanne Nazlimom bende de aşırı ağız kuruluğu var ya gece bile su içmeye uyanıyorum çok tatlı yiyorum malesef 21. Haftadayım umarım şeker çıkmaz
Nazlimom Yanne bence fazla yemeyin ben çikolata ve portakal suyu içerdim şimdi diyet yapiyorum insülin vurıuorum dikkat edin