alcang Mbtrm kullanmadım ama daha bugün aventin cam biberonlarından aldım. Kesinlikle cam biberon alınmalı diye düşünüyorum
rileyss Mbtrm ben plastik olan 125ml natural 0+ biberondan aldım. dr browns ile avent arasında kalmıştım ama dr brownsın yıkaması zor ve sızdırıyor yorumlarından sonra avent aldım
Bahar54 Mbtrm bende aldim plastik olanlardan. Cam olanlari onermediler cabuk kiriliyor bir de beslerken bebegin yuzune vs carpma ihtimali olmasindan dolayi plastik tercih ettik. 2 haftaya dogumum var nasipse. Ins memnun kaliriz.
dilanbartos Avent ile lansinoh arasında çok gidip geldim. İnternette bir çok yerde yapılan yorumları okudum. Hatta bir sitede direk ikisini karşılaştırmışlar. Benim tercihim lansinoh oldu.
dilanbartos Goncagp hatta ben firmayı da araştırdım 😅 yorumları güzel. Benim bunu seçmemin en temel sebebi kullanan bebeklerin memeden kesilmemesiydi. İki şekilde de gayet başarılı bir şekilde kullandıklarını söylüyorlar. Deneyip göreceğiz 🤗
Esradml Mbtrm Kullanmadım ama tavsiyelerin çoğuna katılarak aldım cam olanından. İnşallah memnun kalırım prensesim gelsinde 😊🌸
rileyss deletedmom321 yani birkaç tane öyle yorum okudum bir de amerikada yaşayan türk bir kadın youtuber var o da videosunda söylemişti
Fatmatok38 Mbtrm ben çok memnunum kızım ilk başta göğsümü emmedi sağıp onla verdim herkes kızdı alışır seni emmez diye ama onla alıştı sonra beni hiç bırakmadı 😁👍🏻❣️
rileyss deletedmom321 inşallah canım belki bazı serilerinde sızma oluyordur, bir sürü memnun olan kişi de var dr brownstan
dilanbartos Goncagp evet ne var ben yok hepsinden aldım 🙈 hatta şimdi bir anneyle tanıştım. O da lansinoh almış. Umarım hepimiz memnun kalırız
Goncagp dilanbartos ben de manuel aldım dün elime geldi sipariş vermiştim de inşallah etkili olur 🤔🙏🏻