Babysharkdutdutdut Benim kardeşimin adı emir, dayım da uyumlu olsun diye oğlunun adını demir koymuştu. çok sakin bir çocuk biraz huysuz o kadar, her çocukta olacak kadar yani. akıllı, her söyleneni kavrıyor güzel huylu bir çocuktu yani, şu an dayımla görüşmediğimiz için büyüdükçe nasıl oldu bilemiyorum. Bence tek başına kullanılsa daha güzel olacak bir isim ama yine iki isim isterseniz kısa isimlerle tamamlanır belki, demir efe, demir ege gibi