Balkizim muhakkak devlette de dosyaniz bulunsun. Ozeller tam teșekkullu olamiyor her yerde. En ufak sikintida sizi devlete yonlendirirler cunku. Benim 38.haftam ve bebekte sikinti basladigi icin doktorum egitim arastiemaya yolladi. Neyse ki birkac kez gidip takip yaptirmistim sikinti cikarmadilar. Yoksa ortada kalabilirdim.