@"Mom10_ 5.ayımdan beri e bebekte satılan babyjeam iki taraftan destekli olan yastığını kullanıyorum gayet memnunum tavsiye ederim. Şuan 9.ayımdayım doğumuma çok az kaldı hala kullanabiliyorum geceleri arkama 3 adet yastık ve hamile yastığını destekleyerek hafif dik ve sırt üstü de yatmamış oluyorum çok kaliteli uyumuş oluyorum.