Gunes00mavi Kizlar yarın randevum var doktor muayene eder mi acaba haberi olan varmı grev var ya ????
Duy_gu Gunes00mavi arkadasım gata da yatış verdiler bugun onunla ilgilendiler kendimize değil ya bebek için gidiyoruz sonuçta
Gunes00mavi Duy_gu aynen öyle canım benimde sezeryan için gün vermeleri gerekiyo 37 haftalık oldum 1 aydır zor randevu buldum oda grev var dendi