Ysmfhm merhaba bende aripa+prozac kullaniyordum hamile kalmaya karar verdigim an biraktim ve bidaha kullanmadim hamilelikte ve emzirme doneminde onerilmiyor bence sizde istediginiz an birakabilirsiniz cunku bebege etki ediyor :(( aslinda hersey kisinin kendi kafasinda bitiyor sizde basarirsiniz konu bebek olunca eminim,ara ara sinirleniyorum ama oda normal cunku insaniz hayat bu inisli cikisli onuda kendiniz kontrol edersiniz ,iyi aksamlar🌺