Ponyo Ben gebeliğin ilk ayından itibaren göğüslerde şişlik acılar hassasiyetler yaşadım hem de çok fazla. 20. Haftada hassasiyetler bir anda yok oldu. Tabi bu arada memem büyüdü kafam kadar oldu ve bir sütyen almıştım o bedene göre ama şimdi 31. Haftamdayım ve gitgide küçülüyo memem. O sütyen büyük geliyor hiç hassasiyet yok memem eriyo ya normal mi biraz komik anlattım ama gerçekten endişeleniyordum😅 Gören duyan cevap yazarsa sevinirim🙏🏻
begonvilko Ponyo benim de hic hassasiyetim olmadı en basından beri. Sızlama olur falan diyorlar ama sızlama da yok. 33.haftadayım. Süt mü yoktur nedir anlamadım hic 🤦🏼♀️😂
minikanne- eevt tam olarak benimde öyle. suan 32 haftalığım memem resmen söndü kücüldü bende diyoeum süt varken ki hali böyleyse süt gidince ananemin memesine benzer benimkiler 🤭
Ponyo minikanne- hahah🤣🤣 ay resmen yarıldım kahkaha attım ya Allah da sizi güldürsün işte benim de öyle🤣🤣
Ponyo Gul33 ya konu komik galiba ya da ben kafaya taktım diye beni bi gülme alıyo şu an Memelerimiz ve ponçikliği🤣😅 Ben acaba süt kanalları mı aktif değil artık sütüm mü olmayacak diye tedirgin olmuştum
Ponyo begonvilko 🤣🤣 benim ilk başlar yatkta yan yatanıyodum. Mememe ayrı bir alan açmam gerekiyordu öyle büyüdü sızladı ama sonra hopp yok olunca insan işte sorguluyor🤣
Ponyo Normal o zaman demek ki herkeste benzer durum yaşanmış😅 İnşallah doğurunca hayırlısıyla gani gani sütümüz gelir bebelerimize😋🤲🏻
Ponyo yagmur_s milletin genelde sonlara doğru şişiyomuş diye duymuştum da burda da çok kişi ben gibi Demek normaliz şükür😅🤲🏻
yagmur_s Ponyo ay yok ya başlarda hormon yüzünden oluyor. Sonlarda da süt yüzünden 😂 ortalarda iyiyiz şükür hahahah
Ponyo Şimdi kafamda deli sorular😅 Hangi meme ölçüme göre emzirme sütyeni almalıyım?? Şimdikine göre alırsam küçük olabilir mi süt dolunca şişer mi falan Artık alışverişi tamamlamam lazım çünkü🥸
yagmur_s Ponyo bence biraz daha bekle bunun için. Acelesi yok nasılsa. En olmadı takmazsın sütyen 3 5 gün alamamış olursan 🤭😂
Ponyo yagmur_s 🤣🤣 beklemek mantıklı da biraz fazla ağrılı sızlı bir gebelik geçiriyorum yani bikaç hafta sonra avm gezemem gibime geliyor. O yüzden en kısa zamanda tamamlamak istiyorum eksikleri bakalım nasip😃
Ponyo yagmur_s evet şükür bi memelerden rahat ettim. Alt kısma komple geçti hassasiyetler ağrılar artık😁
yagmur_s Ponyo valla haklısın ama olmadı internetten alırsın attık bide boşuna almış olma yani ne kadsr büyüyecek belli olsa keşke 🤦🏻♀️ ama ben çok ağzımı açmıyorum işime geliyor büyümesi. Ufacık da kendileri 😂😂
Ponyo yagmur_s hahah🤣 hade bakalım Allah gönlüne göre büyütsün canım😈 Evet en olmadı netten alırım dediğin gibi👌🏻