Merhabalar. 38.haftanın içindeyim. İzmir Egepol den Bülent Bey doktorum. Çatı muayenesi normal çıktı ama bebeğin kilosu 2530 civarı. O yüzden normal doğuma sınırda dedi. Diğer her şeyi boyu, Amniyo sıvısı, kordonu VS normal. Hatta sezeryan için 16 17 18 Mart I önerdi. Kafam karışık. Çarş randevum var, tekrar konuşacağım. Sizin fikriniz ne bu konuda?