Kızlar 19+2 yiz cok şükür ama ben bu ara çok nefes nefese kalıyorum özellikle midem çok sertleşiyor sanki batıyor etime semsert Kaya gibi bu yüzden doyurucu bi nefes alamıyorum nefes nefese kaliyorum namaz kılarken eğil kalk yaparken beni bi fenalik sarıyor sanki nefes yok gibi bi panik oluyorum ates basıyor daha önce 1 yıl önce falan nefes acligi yaşayıp panik atak gecirmisligim var tekrarlicak diye çok korkuyorum 😩 yalnız değilsin diyin bana yaaa