nsb19 Merhaba,hamileliğinde az bir yüzde de olsa tiroid hormonu düşüklüğü yaşayan var mı? Bebeği etkiliyor mu? Tecrübelerinizi paylaşırsanız çooook sevinirim 🤗
Svg02 nsb19 merhaba. Hamileliğimin basinda benim çok düşüktü. Doktor sadece takip etti ilac vermedi. 3. Ayın sonunda normale döndü çok şükür. Hiç korkmayın yani hamilelikte düşmesi normalmiş zaten bebeğe de zararı olmuyormuş
SunnyG Benim ilk tahlilde neredeyse sıfır çıkmıştı. DüZeldi sonra. Zaten hamilelikte düşmesi normal. Ayrıca bebeği doğrudan etkilemiyor. Kafaya takmayın. Gerekli görürse doktor müdahale eder zaten.