kubra_ss Merhaba🙋 14 martta yaptirdigim beta hcg 86.75 di Bugun 21 martta yaptirdigim beta 547.30 cikti degerimin 1 hafta icinde ki artisi normal mi anormal mi bilemedim son regl tarihim 9 subatti
ogrencianne35 kubra_ss 2 gun de 2 katı olması gerekiyor herkesin beta hcg değeri farklı olur 😘 dr normal dediyse normaldir endiselenmeyin erken daha dr gitseniz de görünmez
kubra_ss ogrencianne35 biraz yavas ilerlemis kucuk bir ihtimalse olsa dis gebelik olabilir dedi o yusden stres oldum ama herhangir bir kanamam vs olmadi bu zamana kadar
ogrencianne35 kubra_ss yani şöyle soyliyim ben p tesi vermiştim 159 du çarşamba tekrar verdim 700 üstünde çıkmıştı