dezgi ağzınıza sağlık 🌺 ben çatlatma iğnesi 10. Günü verdim dayanamadım 1.20 negatifti zaten o yüzden çok umudum yok evet ağrılarım oluyor mide yanması bulantida yaşıyorum ara arada olsa ama gebelik belirtisi de regli belirtisi de aynı oluyormuş o yüzden en iyisi sabırla beklemek