Normal tabi değil mi tırnağı kırılan acile gidiyor gebelik durumu bu bilirse emin olursa ona göre dikkat eder insan da.devlete her ay sigorta ödüyoruz bı hamilelik testi yaptıramicak miyiz.aksine acilde öğrensin ki ona göre kadın doğuma gider hamile değilse kadın doğum doktorunu meşgul etmez zira en yakın randevu 10-15 güne bulunuyor.o zamana kadar bekleyecek değil ya