Hasretyuceeel 2 Li testi olduysan gerekmiyorsa yaptırmıyorlar ama ben ikili teste geç kaldım yaptıramadım haftaya pazartesi 4 lü testi yaptırcam çocuğun sağlık durumu ve down sendromlumu gibi yada gelişmeyen yerleri varmı diye bakılıyo olarak biliyorum