Ebru1910 Kızlar bebeğim 6aylık olmak üzere emerek veya sallanarak uyuyor kundaklamadığım zaman salladığımda uyumuyor elleri hep havada tek kolu çıkartıp aşılatmaya çalıştırdım öyle olmadı ne yapacağım?
Ozge Ebru1910 kundak 3.aydan sonra bırakılması gerek diye biliyorum ben ama burda bekleyeyim nasıl bıraktırılıyormuş
okuyor Ebru1910 bebek dönmeye başladığında kundak bırakılmalı. Dönerse kendini kundaktan kurtaramaz Allah esirgesin bogulabilir.
La_le Ebru1910 sende kundaklama ellerini tut bırakma kendini kundakta zenneder o benim yigenimde öyle yaptık öyle uyumaya başladı