26+5 teyiz suan yarında doktora gidecegiz ama böyle gaz sancısı gibi karın agrım var. Tecrübeli hamişler ve anneler bi söyler misiniz neden olur ilk gebeliğim bu arada normalsede abartıyor olabilirim karnımda agrırken kızımda icerde bi debeleniyor bu ara da 😂