Canım anneler bu konu hakkında defalarca etiket açtım ama anlarsınız sizde beni korkuyorum kendimi rahatlatmaya çalışıyorum 🌸 Ben ovulasyon dönemimde bu ay gebe kaldım ve tesaduf bir sekilde gebeliğimi çok erken öğrendim bir buçuk haftalık iken. Kan verdiğimde beta 72 çıktı, iki günde bir kan vermeye devam ettim asla orantısız artış veya düşüş olmadi kendini ikiye katlayarak yükseldi şu an 440 🙏🏻 Ama gel görelim ki benim adet günüm geçmeden öğrendim 16sinda ayın adet oluyo olmam gerekiyordu. Gebeliğimi öğrenme seklimde kasıkta inanilmaz ağrı goguslerimde feci sızlama asla dokunamiyodum ve uykudan uyanamama günlerce uykulu gezme vs vs. Belirtileri biraz erken yaşadım kısacası, haliyle bunlari yaşarken sorun yok ama her adet günüm yaklaştıkça ya bu kasik ağrısı adet agirisi ise diye düşünmeden edemiyorum. Ağrılar önceden de vardı , betada normal yukseliyo. Benzeri yaşayan ya da gerçekten bilgili annelerim anne adaylarım bilgileriini aktarabilir mi? 🥺🧡🙏🏻 Not: şu an adet günümden itibaren sayarsak 3+5