Gulsumelif Az önce 35. Haftamda suyummu değil mi derken alttan muayene edildim baya korkulu geçti 🙏 inşallah birşey olmaz
Yigitahmed Gulsumelif 34 haftada çatı muayenesi oldum. Iliskiden daha kolaydı diyebilirim zaten saniyelik bir olay.
Biroglanannesiii Gulsumelif Canım alttan muayene den ne olabilir korkma bu kadar bu insanlar boşuna mı okuyup doktor olmuşlar evlendikten sonra hiç kontrole falan gitmediniz mi bakmadımı doktor bi problem olsa doktora gittiğimde herşeyi emanet edebiliyorum çünki biliyorlar bu işi korkma bişey olmaz o muayeneden herkese yapılıyor
Villanelle Benim doktorum karından rahim ağzına bakabiliyor. Uzunluğunu da ölçüyor, rahim ağzın kapalı da diyebiliyor. Ama belki makinesi ile alakalıdır bilemedim. Kendisi perinatolog ve cihazı çok iyi
Xxz Yigitahmed keşke bende öyle diyebilsem ama berbat kötü geçti bir daha olacağım için kahroluyorum ama mecbur olucam 😀
Biroglanannesiii Gulsumelif kendini kasma rahat bırak kendini sıkıp kasarsan rahminde zaten korkudan gerginlikten gerginleşiyor o adrenalinle ufacık çubuk bile canını yakar normal muayene gidiyormuş gibi yap kasmazsan hemen bitecek bişey zaten
aybukesen Gulsumelif korkulcak bi sey yok canım 37.haftmda çatı muayenemi oldum bir sorun yaşamadım iki dakkalık bir olay
[silindi] Ben daha olmadım alttan muayene nasıl oluyo yani sadece bakıyor mu elliyor falan mı bir de ağrı oluyor mu kaçıncı haftada başlıyor alttan bakmaya