Hayır almanıza gerek yok bence ilk dogumumda 14saat sancı cekmiş biri olarak söylüyorum girmemle cıkmam bir oldu. Uyusturulunca bence hissiyat kaybından zor oluyor diye düşünüyorum ben rahat dogum için bol yürüyüş ve ilişkşye girmiştik gerçekten faydasını gördüm.