Asel477 Bebegim hergun hareketlerini hissettirirdi normalde ,bugün 18+6yiz . Bugun hic hareket hissetmedim ,cok dinledim ama hareket yok başına böyle bir şey gelen oldu mi
Kubraylmaz50 Asel477 korkma İnşAllah bir şey olmaz doktoruma sormuştum gayet normal demişti şu an hissetmemden bir de 18 -19 haftalarında uyku halinde olurlarmış 🌸🥰
Xxz Asel477 ikinci gebeligim 15. Haftamdayim henüz hissetmedim. Resmen 9.10. haftada bile kalp atışı gibi birşey hissediyorum sanki ama o da gitti içimde hicbirsey yok sanki o derece
Ozlm0916 Asel477 canım benimkide öyle 17 de az az hissettim 18 de net hissetim şuan 19+4 olduk 2 gundur benimkide oyle bi gunduz hareket ediyor bide gece heralde sürekli uyuyo bizim bebetolar 😅😅
Kubraylmaz50 İlk gebeliğin mi canım benim ilk gebelik şu an 34+1 deyim en net 24 ten sonra hissetmeye başladım. 18 de hissetmiyordum bile 🌸
Asel477 Kubraylmaz50 Kubraylmaz50 ilk gebeligim. Normalde hergun hissediyordum 1 haftadır hareketlerini.bugun olmayınca tedirgin oldum
Gzmnrayd 18.HAFTADA hissetmiyordum 21.haftada.hissetmedigim gun saglk ocagina gitmistim hemsireler cok normal uyuyodur dedi
Deletedmom727271 O haftalar da sürekli hareket hissedemezsiniz güçlü değiller daha. Sürekli hissetmeniz için belli bir kiloda olmaları gerekiyor oda anca 28. Haftadan sonra oluyor. Düzensiz olmaları normal hareketlerin 🌼
Gzmnrayd Asel477 bir de doktornuz demistir belki ama sol tarafiniza yatarsaniz yattiginizda daha rahat hareket ediyor .Hareketleri hafta hafta artiyor cok basindasiniz panik olmayin stres yapmayn.🥰