Bebeğimin kafasında sıvı birikintisi var dediler perinatalojü bölüme yönlendirdiler çok şükür hiç birşey çıkmadı ama kalbinde merküler bölgede iki adet vsd görüldü yani delik 1.8 mm diğeri 1.2 fetal eko yaptırmam gerekiyormuş ama o ne nerde yapılıyor nerden randevu alınıyor hiç bilmiyorum bildiğiniz birşey varsa yardımcı olabilirmisiniz