blueberyy00 ya detaylıya girdm sonrasında hiç bir skntı yoktu bilemiyorm ki bakalım doopler de ne cıkacak umarım dediğiniz gibi gecici bir durumdur zaten skntı devam etse gelişmesi yavaşlar ya da dururdu die düşünüyorm muayne süremi kısalttı bakalım 2hafta sonra gidicem o zamana ne dicek gelişiyor skntı yokta o süreçte oldu skntılar bilmiyorm kan pıhtılaşması da yaşamadım ama dediğim gibi covit damarları tıkadıgı ıcın bu gibi skntılar yapıyormuş doktorda tedbirli olmak ıcın baktırmak ıstıyor umarm o da temz cıkar