annelikyolculugu2875 Kızlar selam , 30+3 haftalık hamileyim bugun bebis tuhaf bir şekilde karnımın önünde toplanarak karnımı tas gbi yaptı asırı rahatsız oluyorm kasıklrıma baskı yapıyor sanırım kasıklarımda agrıyor neden olurki bu durum ? İlk gebeliğim ?!
okuyor annelikyolculugu2875 bu haftalardan sonra hep olacak. Kasılma bu. Doğuma hazırlıyor. Geçmiyorsa ve sürekli ağrıya sebep oluyorsa acilde nst cektirebilirsiniz.
burcaktufenk annelikyolculugu2875 34+4teyim benimde bebeğim kendini topaç gibi yapıyor bunu uzun süredir yapıyor hep bir de başı aşağıda benimkinin o yüzden rahmimi çok acıtıyor kafası yukarıdayken böyle birşey yapmıyordu
Parla annelikyolculugu2875 31 haftalık oldum 2 haftadır bende de aynı şey söz konusu. Dr gayet normal endişe etme magnezyuma devam dedi.
annelikyolculugu2875 okuyor cok tesekkur ederim bilgilendirme için magnezyum içiyorum faydası olurmu bılemedm😩
annelikyolculugu2875 burcaktufenk allah kolaylık versın inşallah bu zamana kadar benmde rahat gecıyordu ama geldik sanırım o tatlı gunlerin sonuna