16 haftalık olduk belimde ve karın kasık bölgemde ağrı var özellikle bel kısmımda çok aniden başladı bi işte yapmıyordum uzanıyordum birde su gibi akıntı var ama o bu hafta çoğalmıştı zaten bugun değil
Allah korusun bunlar kötü şeylerin habercisi olabilirmi acile gitsem grevden dolayı bakarlarmı?