Cnnt3 Merhaba . Nişanınız gelmesiyle dogumunuzun başlaması arasında ne kadar süre var ? Ayrıca lekelenme şeklinde mi geldi yoksa bayağı mi?
EsengulC Cnnt3 ben dün okuduğumda genelde nişandan 24saat sonra doğum olur ama nadiren bi.ki.gün sonra da olabilir yazıyordu benim ilk doğumumda gelmedi ne nilan ne su o yüzden bilmiyorum
demettt333 Cnnt3 ya gece 3 te benimde kanama gibi bişe geldi. Şimdi de nişan dedikleri gibi şey . Ve 15 dakkada bir şiddetli adet ağrısı giriyor
Aycan051415 Cnnt3 benim akinti şeklinde oldu sabah saat 10 11 gibi tek bikere geldi gece 4.18 kizim kucagimdaydi
Cnnt3 demettt333 benim kanama şeklinde oldu hastaneye gittim nişan dediler ama açılma sancı vs çıkmadı . 35. Haftadayim. Adet sancısı gibi ağrılar benim sürekli oluyordu .herkes hazırlıklı ol diyor biraz endiseliyim
Nurmrv Cnnt3 hastanede yattım ben 35 haftada idrar enfeksiyon dan ciğer geliştirici vurdular durduruyor kimisi ama hayırlısı olsun