Gmz5361 Kızlarrr, Adetime 1 hafta kaldı. Dün peçeteye az miktarda kan gelmişti bugün de öyle. Normalde böyle bir şey yaşamam hiç yerleşme mi acaba🥺
superstar_00 Gmz5361 Adetime 2 gün kala kahverengi şeklinde lekelenme olmuştu bir gün sürmüştü yerleşme kanamasıydı.
Kubradvc Gmz5361 geçen gün benimde aynı şekilde peçeteye silince sadece leke geliyordu oda çok çok az birseydi 3 gün sürdü sadece suan reglime 6 gün var
ezgiguzel- Gmz5361 Adet dönemine son 2 gün kala da 3 gün kala erken gebelik testi yap silik çift çizgi çıkarsa koş kan vermeye tahlilde ej önemli be güvenliri kan☺ Adet görürseniz eğer üzülmeyin belki tutmuş ve üstüne görüyor olabilirsiniz
superstar_00 Gmz5361 1 hafta gecti demek isteniz yoksa henüz 1 hafta mi var demek istediniz ben gecti diye düşünüp öyle yazdim.
Gmz5361 Rabiakltk5 garanti olması için 2 gün sonraya düşünüyorum ama kendimi yiyeceğim o zamana kadar🤭
Limonzeytin Yumrtlama gününüzü bilmedğmz için ne yorum yapsak yanlş olur yerleşme kanaması çok açık pembe yada çok açk kahverengi olur . Ymrtlamadan 12 günden snra olur genelde en erken. Bi kaç gün bekleyn kan verim direk netleşir hayrlısı olsn