@MelisaKaplan benim 2.47 ense kalınlığı ve test sonucum yüksek riskli çıktı.1/84 down sendromu riskli.direk amniyosentez önerdiler ve 21 Mart da yaptırcam.Mesele aslında sadece down değil.ense kalınlığı bazı durumlar da başka hastalıklarında habercisi olabiliyor.Bir yakınımızın başına geldi amniyosentez de down riski düşük genetik kalp rahatsızlığı çıktı.arkadaşımız yine de sonlandırmadı.Bebek doğumdan 3 gün sonra öldü.
Her türlü psikolojik olarak kötü.hamileyken sonlandırmak, doğumdan sonra kaybetmek.
Allah hepimizin yardımcısı olsun.
Bana sorarsanız 2.gebeliğim şimdiki aklım olsaydı 2.Li testi bile yaptırmazdım psıkolojimi darmadağın etti cünkü.Ve kendimi mecbur hissettim amniyosentez ile ilgili.”Acaba” ile yaşamak çok Zor.
Eşimle sonuç çıkana kadar bu konuyu kapattık sonuca göre değerlendirme yapıcaz.İnşallah iyi gelir😔